Czym różni się świat PvP od świata zwykłego?
- Na świecie PvP rozgrywka odbywa się w rundach.
- Zwycięzcą rundy zostaje gracz, który w czasie jej trwania, zgromadzi najwięcej punktów PvP. Jego nick trafia do specjalnego zestawienia zwycięzców poszczególnych rund.
- Dla najlepszych graczy w rundzie przewidziane są nagrody.
- Gdy czas rundy dobiega końca, wszystkie konta resetowane są do stanu początkowego (może to być poziom 1 lub inny przewidziany jako startowy dla danej rundy). Kolejna runda startuje w ciągu 24h od zakończenia poprzedniej.
- Obowiązuje kroczący limit poziomu, który podnosi się wraz z rozegraniem każdego turnieju.
- Od 5 poziomu wzwyż, po opuszczeniu miasta, obowiązuje 15 minutowa blokada na powrót.
- Jeśli postać posiada aktywną blokadę, to po przegranej walce nie wróci do miasta i otrzyma 3 minuty ochrony. Jeśli nie posiada aktywnej blokady, wróci do miasta i otrzyma 1 minutę ochrony.
- Usługa ochrony jest niedostępna.
- Miejscem wolnym od walk jest jedynie pole miasta na mapie świata.
- Po zwycięskim ataku na gracza, kolejny atak na tego samego gracza możliwy jest najwcześniej po 30 minutach.
- Walki PvP rozpoczynają się zawsze z pełnym HP/MP
- Na aktualnie obowiązującym poziomie maksymalnym organizowane są turnieje. Po zakończeniu jednego turnieju, niezwłocznie startują zapisy do kolejnego. Mecze rozgrywane są trzy razy dziennie, o 8.00, 20.00 i 22.00
- Targ jest wyłączony z moderacji.
- W sklepach można nabyć wszystkie mikstury, gemy i ekwipunek dostępne w grze.
- Ekwipunek o poziomie mniejszym bądź równym poziomowi startowemu kosztuje 1G.
- W każdej świątyni można szkolić wszystkie 4 atrybuty.
- Energia odnawia się 2x szybciej niż na światach zwykłych, jest 2x większy startowy limit energii (np. 200 pkt dla poziomu 1). Za każdy poziom limit podnosi się o 6 pkt.
- Mnożniki dropu złota/AP/EXP są ustalane indywidualnie dla każdej rundy (w zależności od poziomu startowego).
- Z walk z graczami otrzymuje się 3x więcej złota (7.5%), a także 5% doświadczenia, które potrzebuje pokonany gracz na osiągnięcie następnego poziomu. Odebrane punkty nie mogą jednak przekroczyć ilości, która doprowadziła by do spadku poziomu.
- Obowiązuje zmodyfikowany sposób obliczania stawki rankingowej w walce, wg wzoru: ranking przegranego^0.58 (na innych światach: ranking przegranego*0.1).
- Powyższa stawka obowiązuje dla walk graczy, których rankingi różnią się nie więcej niż dwukrotnie. Przy większych różnicach stawka jest proporcjonalnie zmniejszana, a przy różnicy 4x i większej wynosi ona 10% normalnej stawki
- W turniejach obowiązują dodatkowe nagrody w postaci punktów PvP za miejsca 1-32.
- Zablokowane są walki drużynowe, zarówno TvT oraz 1vsT.
- Pojedynki poza mapą można wysyłać jedynie "o nic".
- Zablokowane są turnieje prywatne.
|