Czym różni się świat PvP od świata zwykłego?
  1. Na świecie PvP rozgrywka odbywa się w rundach.
  2. Zwycięzcą rundy zostaje gracz, który w czasie jej trwania, zgromadzi najwięcej punktów PvP. Jego nick trafia do specjalnego zestawienia zwycięzców poszczególnych rund.
  3. Dla najlepszych graczy w rundzie przewidziane są nagrody.
  4. Gdy czas rundy dobiega końca, wszystkie konta resetowane są do stanu początkowego (może to być poziom 1 lub inny przewidziany jako startowy dla danej rundy). Kolejna runda startuje w ciągu 24h od zakończenia poprzedniej.
  5. Obowiązuje kroczący limit poziomu, który podnosi się wraz z rozegraniem każdego turnieju.
  6. Od 5 poziomu wzwyż, po opuszczeniu miasta, obowiązuje 15 minutowa blokada na powrót.
  7. Jeśli postać posiada aktywną blokadę, to po przegranej walce nie wróci do miasta i otrzyma 3 minuty ochrony. Jeśli nie posiada aktywnej blokady, wróci do miasta i otrzyma 1 minutę ochrony.
  8. Usługa ochrony jest niedostępna.
  9. Miejscem wolnym od walk jest jedynie pole miasta na mapie świata.
  10. Po zwycięskim ataku na gracza, kolejny atak na tego samego gracza możliwy jest najwcześniej po 30 minutach.
  11. Walki PvP rozpoczynają się zawsze z pełnym HP/MP
  12. Na aktualnie obowiązującym poziomie maksymalnym organizowane są turnieje. Po zakończeniu jednego turnieju, niezwłocznie startują zapisy do kolejnego. Mecze rozgrywane są trzy razy dziennie, o 8.00, 20.00 i 22.00
  13. Targ jest wyłączony z moderacji.
  14. W sklepach można nabyć wszystkie mikstury, gemy i ekwipunek dostępne w grze.
  15. Ekwipunek o poziomie mniejszym bądź równym poziomowi startowemu kosztuje 1G.
  16. W każdej świątyni można szkolić wszystkie 4 atrybuty.
  17. Energia odnawia się 2x szybciej niż na światach zwykłych, jest 2x większy startowy limit energii (np. 200 pkt dla poziomu 1). Za każdy poziom limit podnosi się o 6 pkt.
  18. Mnożniki dropu złota/AP/EXP są ustalane indywidualnie dla każdej rundy (w zależności od poziomu startowego).
  19. Z walk z graczami otrzymuje się 3x więcej złota (7.5%), a także 5% doświadczenia, które potrzebuje pokonany gracz na osiągnięcie następnego poziomu. Odebrane punkty nie mogą jednak przekroczyć ilości, która doprowadziła by do spadku poziomu.
  20. Obowiązuje zmodyfikowany sposób obliczania stawki rankingowej w walce, wg wzoru: ranking przegranego^0.58 (na innych światach: ranking przegranego*0.1).
  21. Powyższa stawka obowiązuje dla walk graczy, których rankingi różnią się nie więcej niż dwukrotnie. Przy większych różnicach stawka jest proporcjonalnie zmniejszana, a przy różnicy 4x i większej wynosi ona 10% normalnej stawki
  22. W turniejach obowiązują dodatkowe nagrody w postaci punktów PvP za miejsca 1-32.
  23. Zablokowane są walki drużynowe, zarówno TvT oraz 1vsT.
  24. Pojedynki poza mapą można wysyłać jedynie "o nic".
  25. Zablokowane są turnieje prywatne.